Дистанційне навчання.
Вид діяльності, яким ми скористалися в умовах карантину через поширення COVID-19.
Після введення карантину, перших 3-4 дні ми вивчали можливості проведення уроків за допомогою різних платформ для дистанційного зв`язку.
Можемо сказати, що для проведення онлайн уроків найкраще підійдуть відеозв`язок Viber, Watshap, дехто займається в Instagram. Платформа ZOOM зручна для групових занять. Всі викладачі створили групи, де підтримують зв'язок з дітьми та інформують про свою роботу батьків.
Зрозуміло, що важливо, щоб був якісний інтернет-зв'язок.
Навчання музиці – це наполеглива праця, і, головне, в даних складних обставинах, зробити так, щоб зацікавленість до занять в юних музикантів не зникла.
Зрозуміло, що легше організувати навчання з учнями середніх та старших класів. У них вже є певні навички вивчення творів на різних етапах: чи то розбір твору, чи закріплення матеріалу, чи робота над цілісністю твору. Дещо важчими для проведення та сприйняття є заняття з дітьми 0 та 1 класів, тому що, крім нотної грамоти, є ще питання постановки рук та інші моменти, де увага викладача надважлива.
Учні досить легко перейшли на дистанційне навчання. Навіть була зацікавленість в новій формі проведення уроків. Виконання домашнього завдання присилають у відео, зауваження та побажання викладачі висловлюють у Viber в приватному чаті кожного та телефонному режимі.
Своєю діяльністю протягом карантину викладачі діляться за допомогою скріншотів своїх онлайн-уроків.
А також в групі Володимир-Волинська дитяча музична школа з 13 по 30 квітня буде проводитись конкурс-флешмоб «Володимир музичний». Про перебіг конкурсу можна слідкувати за хештегом #володимир_музичний.
Немає коментарів:
Дописати коментар